drömläge...


En av fastigheterna jag hittat via hemnet är denna som dessutom har allt vi letar efter,
fastigheten hade dock fått ligga ännu närmare vattnet enligt min mening =)



Välkommen måndag! Ny vecka är här och det känns helt fantastiskt att R är hemma igen =) Även fast vi bara bott här i Umeå i dryga månaden är vi redan i farten med att söka oss annat boende. Bara någon minut från stan har vi hittat två fastigheter med bra ytor som ändå har andra fastigheter runt i kring. Fastigheten ovan skulle ha både det jag och R vill med vårt kommande boende. Jag drömmer om sjö/havsutsikt och R om ängar där dimman ligger tätt på hösten och där ett eller annat vilt kan kika fram...Att det dessutom finns en gäststuga och utebastu i denna fastighet gör ju inte saken sämre heller =) 


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för det :) Är inte riktigt nöjd ännu men är på rätt väg jalla fall. Tycker det är roligt sitta och pyssla med den när man lärt sig vad alla koder betyder någotsånär :S. Låter inte så tokigt den där fastigheten! Fin måndag!/jenny

2010-09-13 @ 08:42:05
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0