höst i stan...

  
Inne i stan har träden inte skiftat riktigt lika mycket färg som på "vår gata i stan", där
vissa träd sprakar i orange, rött och gult. Det är en riktig upplevelse att cykla till och från
jobbet varje dag. Dessutom har jag min käresta brevid min sida så det känns som att
allt är helt perfekt just nu *happy*



Blev lunch på stan med kollegorna idag. Det blev Västerbottenpaj med Skagenröra på "Stationen" och det var verkligen supergott så dit blir det att gå fler gånger, om inte annat för att ta sej något snabbt innan bio =) 

Är så himla härligt att ta sej ut under lunchen och få andas lite frisk luft när man sitter inne på kontor hela dagarna. Måste verkligen bli bättre på det innan den kalla vintern kommer då man helst av allt stannar inne när termomentern slår på alltför många minus.

Trots dagens friska luft blev dagen kort då huvudet var alltför tungt och jag alltför fnittrig (vilket är mycket ovanligt måste jag påpeka) vilket inte är världens bästa kombination med tanke på att mitt jobb kräver 100 procent fokus...härligt med flextid =)

Hoppas att allesammans har haft en trevlig dag! =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Fina höstbilder! Det är så mysigt med höstens färger överallt i naturen =)



Ha en fin lillördag!

2010-09-15 @ 10:22:55
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Jenny

Mysigt med höst!

2010-09-16 @ 09:27:00
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

Hösten är vacker :)

2010-09-16 @ 15:02:06
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0