festligheter...


Planerna för kvällen är att umgås, stifta nya kontakter,
corona, schlager och massa dans...          Bild: Google



Efter en orolig natt vaknade jag pigg och utvilad denna lördag morgon. Efter lite brunsch cyklade jag in till stan för att möta upp S för lite mys på stan. Det blev lite av varje i shoppingpåsarna men jag tror att vi båda var nöjda när vi väl cyklade hem till var och en. Ska försöka bli lite flitigare på att visa er vad som brukar följa med hem till mej och till oss...

Nu försöker jag samla på mej lite energi inför kvällens festligheter med A och gänget =) Siktet är inställt på Schlagerklubben/Cover club här i stan så det ska bli spännande...Men innan det är dags att bege sej ska jag bland annat hinna färga håret lite granna =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0