lördagsutflykt...


Vår spontantripp blev verkligen en fullträff denna lördag. Att skjuta från höften funkar även det ibland trots att jag helst ser att man planerar saker i förväg...


Redan kvart över sju slog jag upp mina blå denna morgon. Medan sambon sov vidare mös jag och Falcon i vardagsrummet. Vi hann dessutom ut på en ordentlig promenad innan min andra hälft ens hade kommit på tanken att stiga upp denna lördag. Han är en riktig sjusovare den där R...

När R väl tagit sej upp ur sängen tog vi oss ut på en liten utflykt. Målet var att hitta någonstans att grilla men aldrig hade vi trott att det skulle bli en fullträff direkt och inte alls långt ifrån där vi bor. Vädret kanske inte var det bästa men vi blev ändå kvar ett bra tag. Vi hann strosa omkring efter de strövstigar som fanns i närheten, elda lite och dessutom grilla lite gotta *mumma* Hit kommer garanterat ta oss fler gånger =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0