middagsdejt...

 
11 bitar med valfria maki och nigir åts upp med god aptit på onsdagens middagsdejt... 


Dagen som jag väntat på hela veckan (förutom söndag då min älskade kommer hem igen) har äntligen kommit. Det har varit en rätt så stressig vecka även om det inte bara varit pest och pina =)

I onsdags var jag på middagsdejt med A på den japanska restaurangen Sagami här i stan. Dom hade nog förmodligen den godaste sushin och den dyraste sushin jag någonsin ätit men bitarna och speciellt makirullarna var väl tilltagna så jag bokstavligen rullade ut genom dörren =) Får ju inte heller glömma det goda sällskapet jag hade som gjorde det hela så mycket trevligare. Hoppas på att morgondagens partajande blir minst lika bra =)


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0