ny spegel...


Den nya spegeln står för tillfället i vardagsrummet för att inte vår lilla vovve ska fälla omkull den, men har bara min käresta tid och ork idag blir det en del borrande för att få upp det ena och det andra som hittills inte hunnit komma upp...


Här är det full rulle hela tiden och lunchen har precis landat i magen. Det blev "left overs" från igår då jag gjorde enchilladas till middag *gott*. Bara knappa tre timmar kvar att jobba denna onsdag innan det är dags att cykla hemåt, mer än halva arbetsveckan avklarad med andra ord *lovely*

Skrev tidigare att jag skulle iväg på jackjakt i måndags men tiden har inte riktigt funnits där när jag kommit hem om dagarna. Har däremot hunnit shoppa annat (vart hittade jag den tiden kan man fråga sej?).

På måndag kväll blev det en liten tripp ut till Ersboda och hem kom bland annat en spegel till hallen =) Spegeln kommer däremot få sej en omgång med vit färg då jag och guld inte riktigt går ihop, men det var verkligen en spegel i det stuk jag varit ute efter. En blandning av "gammalt" och nytt....


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den är jätte fin den spegeln! Fyndade en likadan för halva priset för dryga halvåret sedan. Den väntar fortfarande på att bli målad som en hel del annat:) Fin kväll!

2010-09-29 @ 18:47:31
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: sofie

Vad fin! Jag tror vi har en precis likadan i vår duschbod! :)



Kramar

2010-10-02 @ 18:22:27
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0