fullt upp...

 
Är glad att vår förra lägenhet innehöll så mycket vitt då vi valt att inte tapetsera om vår
nya...



Dagens middag och disk är nu avklarad och nu har jag precis slagit mej ner i soffan för att se premiären av Idol 2010. Alltid lika kul att se auditions, så det blir det vanliga vardagsnöjet framöver =)

Här på sidan har dagarna varit långa denna vecka och det frotsätter dom minsann vara resterande delen av veckan, så bloggen kommer gå på lite sparlåga framöver om jag inte känner att jag måste göra ett impulsinlägg förstås, men jag hoppas att ni fortsätter kika in här lika flitigt som ni gjort senaste tiden =) Som tur är mina långa dagar inte bara pest och pina. Imorgon är kalendern bokad för middag med en pluggkompis från Universitetet som precis fått fast jobb, Supergrattis! =) Man får helt enkelt passa på att boka upp sej när man inte har någon annan att tänka på =)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0