torrshampoo...



Veckans näst sista dag, helgen är med andra ord på intågande =)

Har efter många om och men äntligen fått fingrarna ur och köpt mej torrshampoo för att slippa tvätta håret varje dag som jag nu gör då jag verkligen känner att jag måste efter att ha sovit, promenerat och vad som kan tänkas göra håret fett speciellt vid det främre hårfästet... 

Greppade första bästa (vilket jag borde inse att man inte ska göra) torrshampoo på ICA Maxi i söndags när jag var och handlade men det var verkligen ingen höjdare med mej som har riktigt mörkt hår nu. Ser mest gråhårig ut, dessutom luktar det mindre bra också. Det blir med andra ord att ta sej till Åhlens där man brukar få riktigt bra hjälp (kanske hinner springa och prova dessa omtalade jackor). Var bara ren tur att jag testade att applicera shampoot innan jag hoppade in i duschen igår morse...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Brukar använda det! Tycker inte heller det luktar gott och håret blir lite ljust/grått där man tar det. Men jag gillar det för det är huffast billigt jämfört med andra märken och det funkar bra för håret får volym och man slipper tvätta håret den dagen =) Men finns säkert de som luktar godare!

2010-09-30 @ 22:14:33
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0