gårdagens festligheter...


Jag och mina kollegor Å, A och U delade på två paket med
färska kräftor och betyget på kräftorna blev väl godkända...



Ett av kvällens spex som vi alla deltog i...och jag kan tala
om att det var mycket svårt att kombinera sång och
sockerbitar i munnen som dock fattas hos min kollega...



Som avslut på min första vecka på min nya arbetsplats blev det kräftskiva med jobbet. Måste säga att festkommitten hade gjort ett väldans bra jobb med både det ena och det tredje =) Umeåkontoret får helt klart godkänt =)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, ser ut som en lyckad kväll?!

2010-09-05 @ 11:40:32
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0