sköna söndag...

 
Förra veckans helgbukett bestående av vita gladioler har hållit sej riktigt bra här hemma...


Oj, vad trevlig gårdagen var. Vi kom, vi såg, vi segrade! =) Var riktigt länge sedan jag har varit såhär mör i kroppen som vad jag var imorse när jag vaknade. Vi var fem härliga tjejer och två charmiga pojkar som slog klackarna i taket på både schlager -och rockgolvet i flera timmar. Så jag är helt klart med på fler turer =)

Här har dagen gått till att vårda mina onda fötter och plocka och ordna här hemma inför den kommande vecka. Har dessutom tänkt fixa en riktig myskväll ikväll med en massa gott till min älskade R som kommer hem från en hård första älgjaktsvecka. Efter drygt sju år tillsammans har man lärt sej att det är en trött och sliten man som kommer hem på söndagskvällarna...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: christin

Vad fint! Jag måste kolla efter en sån vas så jag också kan köpa hem gladiolusar :)

2010-09-12 @ 15:38:16
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0