11 veckor kvar...

Så var det lite drygt 11 veckor kvar tills den stora dagen och nu är det bara ta tag i dököttet en gång för alla. Jag skulle gärna se några kilon minus till the big day men sen ska jag fortsätta hela vägen till målsnöret har jag tänkt. Därför började jag åter igen räkna kalorier under gårdagen och såhär efter den första riktiga dagen kan jag inte säga att det inte gått annat än bra. Hejja mig!! :D

Sedan mitt senaste medlemskap hos viktklubb.se har en del förändringar skett så att jag bland annat kan föra matdagbok via mobilen. Den funktionen får minsann tummen upp för mig som inte vill sitta hela kvällen och fylla i min mat från dagen som varit :) 

Denna gång har jag bestämt mig för att inte förbjuda något utan ser istället till att jag motionerar ordentligt om jag vill unna mig något i matväg men ska såklart försöka begränsa mig ytterligare. Kan dessutom meddela att den där blueberry cheesecaken som jag bakade i helgen inte känns riktigt helt okej såhär i efterhand om jag ska vara ärlig. När jag förde in receptet i matdagboken visade det sig att kakan innehåller drygt 5800 kcal, så den är ett riktigt BIG NO NO!


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0