aprilväder...

 
När vädret sviker passar det alldeles utmärkt att baka lite till. Har länge spanat in Leilas new york blueberry cheesecake och igår inhandlades alla ingredienserna. Längtar redan tills jag får smaka på första biten :)


Den nya månaden har börjat med riktigt aprilväder. Morgonen i sig började med mys i soffan och sedan en härlig promenad med Falcon, ångrade nästan att jag inte tog Hälsans stig när jag efter en bit kände att både energi och humör var på topp :)

Då planerna för helgen sprack i och med det dåliga vädret och dålig kommunikation får jag försöka sysselsätta mig så gott det går här hemma. Idag blir det lite hemmafix först innan jag ger mig i kast med att baka Leilas "New York Blueberry Cheesecake" och imorgon har jag lite planer som jag hoppas att R hakar på men vi får se ;)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0