tjänsteresa...


Jag och R är i behov av en väska som vi kan ha på våra tjänsteresor. Eftersom att både jag och R ska kunna använda den och eftersom att jag aldrig skulle lägga ner mer än 2 000 kr på en väska, eftersom att jag anser det vara helt orimligt, så föll Accents priser mig i smaken...


Så var det onsdag, igen...

Blev en tonfisksallad till mig och en kycklingsallad till herrn då vi möttes upp på stan för lunch. Så himla skönt med flextid och dessutom hinna pussa lite extra på min blivande då vi inte kommer ses förrän på fredag. Blev dock en riktigt tung promenad tillbaka till jobbet då det verkligen kändes som att jag rullade fram med min packning till tjänsteresan hängandes över den ena axeln. Fick ju i och för sig lite extra kallisar av promenaderna så nu behöver jag inte tänka så mycket över dagens middag som kommer intas någonstans på Arlanda...

Är i alla fall sugen på att köpa en riktig weekendbag som både jag och R kan nyttja på våra tjänsteresor, men å andra sidan får hans arbetsgivare lite extra reklam idag ;) Nåja vi får väl se vad det blir. Tycker att det klickas hem det ena och det andra lite väl ofta här på sidan numer men vad gör det om hundra år?! :D

Nåja, bäst att jobba lite innan det är dags att åka mot flyget...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0