mattes bästaste vovve...


Bästaste vovven i världen som står sin matte bi i både vått och torrt...


Onsdag och inte länge kvar tills helg nu :) Även om jag är så trött så trött kan man inte ännat än att le när man vaknar på morgonen och världens finaste vovve står och tittar på en, lägger huvudet brevid sitt eller viftar febrilt på svansen när man stiger upp från sängen. Människans bäste vän helt enkelt. 

Har den senaste tiden försökt ta mig upp lite tidigare varje morgon för att hinna ut på en ännu längre morgonspromenad med min finaste. Men jag lyckas inte riktigt. Så himla skönt med promenader nu när snön har lyckats smälta bort från vägarna så det är inte annat än positivt om jag skulle lyckas promenera i en och en halv timme och sedan cykla till jobbet :D Vardagsmotion is the shit! Framtiden ser med andra ord ljus ut ;)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Sofie

Menar du i kyrkan eller på festen? =)

2011-04-13 @ 13:53:28
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0