ljus och grönska...

 
Konstiga huset och ett grönskande om än mulet Sofiehem förra sensommaren...


Måndag kväll och ska strax dra på mig lite kläder för en kvällspromenad. Nu när solen är framme är det bara utnyttja ljuset till fullo och försöka samla på sig så mycket energi som bara går. Inläggen kommer inte alltför ofta numer men ärligt talat händer det inte så mycket just nu, men måste säga att jag är väldigt nöjd med att bara få vara nu för tiden.

Blir i alla fall vägen förbi det konstiga huset och sedan runt för att reka om jag få ta premiärturen på cykeln till jobbet imorgon. Jag längtar att kunna ta mig fram, i någorlunda fart, på egen hand. Hade varit helt underbart med semester nu och bara kunna njuta. Istället sitter jag instängd på min arbetsplats och känner mig väldigt malplacerad och uttråkad. Hoppas på att saker och ting börjar rulla på snart så man får känna att man gör någon nytta och därmed känna sig motiverad.

Påsken är som tur var inte alltför långt bort och nu på lördag blir det fika med sötaste S, så jag får försöka tänka på allt det positiva som finns i min närhet och mina vänner som jag är så tacksam för :)


/Ulrika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0