sista torsdagen i april...

Usch så dålig jag är att uppdatera här inne men när jag skriver just det brukar lite inspiration ge sig till känna på nytt ;) Vi hade i alla fall en kanonpåsk hemma i norr och hann nästan träffa alla så vi är väl hyffsat nöjda i alla fall :) Uppe tidigt och iväg för att hinna med allt och ändå få tid till att njuta en smula :) Det braiga vädret har fortsatt och här "nere" är det aningens varmare än hemma så det är bara att tacka och ta emot :)

På jobbet pinnar det på som vanligt och i veckan skedde ett rumsbyte för min del och måste säga att jag känner mig riktigt hemma i det nya (trots att rumsbytet skedde idag) där jag har mer min egna lilla vrå och kan välja om jag vill vara delaktig i diskussion med mina andra kollegor eller inte. En bättre arbetsmiljö för mig innebär mer produktivt arbete och en mycket mycket nöjd chef ;)

Nu lunch på stan med min blivande...


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0