O.S.A...

 
Sedan våra inbjudningskort skickades ut har jag haft superångest för vårt sena osadatum, så snälla ni som läser bloggen, osa NU!!! ;D


God morgon söndag! Frukosten har precis landat och strax ska jag bege mig ut på ännu en söndagspromenad med Falcon. Solen lyser med sin frånvaro även denna dag, känner mej med andra ord inte så sugersugen på Hälsans stig idag heller...

När jag kommer tillbaka från promenaden blir det att fixa i ordning sig för en dag på stan. Idag hoppas jag på att kunna bocka av ytterligare två punkter på vår checklista så det ska bli så skönt!! Bröllopsnerverna börjar sakta men säkert infinna sig hos mig och har sedan vi skickade ut inbjudningskorten ångrat vårt långa osadatum men gick efter planeringsguiden i olika bröllopstidningar, men nu får jag äta upp det. Jag vill ju ha svar från alla nu så att jag kan bocka av lite andra punkter på listan också :|

Nåja, bäst att sätta fart på denna dag!


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0