veckan som varit...

 
Ännu en sväng runt hälsans stig kunde bockas av även om jag gick genom stan denna söndag. På många ställen har isen börjat gå men runt ön ligger den forfarande kvar om än väldigt svag...


Veckan som varit har varit varken mer eller mindre än tidigare veckor. Pular på som vanligt på jobbet men har förhoppningsvis fått lite mer att göra efter lite initiativtagande. Fredagen avslutades med en afterwork (måste tillägga att AllStars har en av de abslolut godaste buffér jag ätit *mums* till ett mycket överkomligt pris dessutom) och avtackning av två kollegor som valt att gå tillbaka till sina tidigare jobb följt av en härlig kvällspromenad med dom två finaste jag har

På lördag blev det en shoppingtur på stan med sötaste S och dubbelt fika. Att bege mig ut på hälsans stig idag blev lilla pricken över i:t och en bra avslutning på en perfekt helg enligt mitt tycke :D

Nu väntar tre och en halv arbetsdag innan vi kör mot norr för en påskhelg tillsammans med alla vi älskar ♥ Ser så himla mycket fram emot att träffa alla och dessutom kunna bocka av en och annan punkt på den långa planeringslistan inför bröllopet :)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0