bojkottar internetshopping...



Fy så besviken jag är. Gjorde en beställning från en webbbutik för en tid sedan och idag hade paketet äntligen anlänt. Glad av avin svängde vi förbi på posten, efter jobbet, för att jag äntligen skulle få till det "sista" här hemma men ack så fel av mig. En vara var för det första fel och de andra stämde inte alls in på varken bild eller beskrivning så hela paketet får åka tillbaka :(

Senaste tidens beställningar från nätet har inte riktigt blivit som jag tänkt mig så nu är det färdigshoppat på vissa internetbutiker :( Har verkligen varken tid eller ork att hålla på och ränna på stan i tid och otid men får väl helt enkelt försöka hitta tiden då allt blir så pass mycket bättre när man trivs hemma :) Men nu ska jag sluta deppa, så vad passar inte bättre än en liten filmkväll med maken på hemmaplan denna tisdag. Är rent ut sagt helt färdig efter gårdagens resa men imorgon är jag på topp igen :)


/U

Kommentarer
Postat av: Eva

Fy vad drygt när det inte fungerar med distanshandel. Senast jag beställde så var det ett plagg som var felmärkt. Jag beställde leggins och fick en blå bikiniöverdel...

2011-08-17 @ 20:07:05
URL: http://renaramagrekiskan.se
Postat av: Anna

Precis, slå ut 2400kr på alla år man kommer att ha den..då blir den billig :) Fina lampor gör så sjukt mycket intryck. Mer än man tror.

2011-08-19 @ 20:54:23
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0