busy week...


Som fördrink i onsdags blev det en smarrig strawberry daiquiri...


Denna vecka har varit riktigt busy om jag får säga det själv. Har dessutom gått runt med en sån där konstant ilande huvudvärk men nu är den som försvunnen efter en liten tabeltt, bättre sent en aldrig eller hur det nu var ;)

På måndag var jag i Örebro och mellan onsdag och fredag har vi hållit på att testa det analysverktyg som vi ska använda i verksamheten med tillhörande after work i onsdags så nu är jag rätt så sliten. Har dock hunnit med både en shoppingtur och middag efter att jag avslutade min arbetsvecka strax efter fyra. Och nu väntar jag bara på att maken ska pallra sig till soffan så vi kan fortsätta vårt fredagsmys. Tyvärr är nog inte herr blund alltför långt bort så vi får väl se hur mycket av kvällens film "The Adjustment Bureau" jag hinner se innan han kommer på besök ;)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0