chick lit...


Efter höstens läsning börjar det bli dags att leta sig igenom alla författare och hitta sig en ny favorit bland genren chik-lit, då jag nu är inne på dom sista böckerna av Sophie Kinsella...


Så var ännu en arbetsdag till ända och imorgon hägrar helgen. Vi har väl pratat lite om vad vi ska hitta på men personligen längtar jag till att få ta riktiga långpromenad med F i normalt väder, dvs. då det varken är stekhett eller regnar ute, utan mer lagom :) I övrigt suktar jag efter att få mysa ner mig i soffan och påbörja årets höstläsning. Fick efter många om och men en stor bokleverans i förra veckan men ändå saknas två böcker (hmmm...) CDON kan verkligen gå mig på nerverna ibland men men...

Känner i alla fall att jag efter hela dagar jobbandes med regelverk, processer, vägledningar och rutiner behöver få ett litet avstamp från vardagen och läsa något lättsamt. Filten, boken, tekoppen och ett eller annat gott får nog bli min belöning i helgen ;)


/U


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag älskar också chicklit! Jag sträckläste Sheilaboken och den nästa sista Shopaholicboken under min Rhodossemester. Kan inte du ge förslag på andra bra chicklit som du har läst? Känner att jag inte hittar några nya chiclitförfattare för tillfället.



Kram



2011-08-11 @ 20:11:04
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för en mycket trevlig bröllopsfest! Jag bloggar igen, läs gärna:)

2011-08-12 @ 12:02:02
URL: http://lottakenttamaa.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0