årets tårta...


Riktigt födelsedagsfirande med en "Prinsesstårta" fylld med jordgubbsmousse, vaniljsås och glasscreme. R:s omdöme var att det var den godaste tårta han någonsin ätit, de ni! ;)


God eftermiddag måndag!

Till skillnad från förra måndagen vaknade jag inte till skönsång och paket, däremot rätt så pigg när vi nu inlett min fjärde arbetsvecka.

Skrev aldrig något längre inlägg om min födelsedag då största firande skedde i helgen men jag har mottagit både en och annan present på min bemärkelsedag som jag är mycket nöjd över. Av min man fick jag bland annat en pulsklocka som jag länge velat ha så jag kan effektivisera min träning en aning, så den där tjejmilen känns någorlunda realistisk :) 


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0