full rulle...


Ekerö bjöd på alldeles fantastiska dagar under föregående vecka och låg så himla fint till alldeles vid vattnet...


Det är riktigt mycket att tänka på just nu därav min lilla frånvaro under veckorna. Har inte ens hunnit berätta om tjänsteresan till Ekerö förra veckan och på torsdag väntar ännu en tjänsteresa söderut för att delta i enhetsdagarna för vår verksamhet.

Det är inte bara fullt upp på jobbet med planeringar, utbildningmaterial, tester etc utan har också mycket att tänka på efter jobbet också. I helgen vaknade äntligen min kreativa sida till liv så nu hoppas jag få sätta igång ett litet sidoprjekt här hemma. Det är inge stort men jag mår bra av att få sysselsätta mig med något som kan glädja andra och eftersom att gräsänketider väntar från och med lördag och några månader framåt passar det utmärkt att påbörja detta lilla projekt nu :) 

Dags för kudden så jag orkar upp i vettig tid imorgon och har energin till allt som ska hinnas med :)


Natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! På bilden jag ritat i bloggen hade jag använt photoshop, men nu har jag även testat illustrator som är mycket bättre, dock är det bara gratis i 30 dagar så nu måste jag bestämma mig om jag ska köpa det för flera tusen eller leta efter ett billigare alternativ, får se hur det blir! Kram Elin

2011-09-01 @ 08:38:45
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0