helgens klipp...


Mamma och jag delade på hela 12 nummer av nya och gamla nummer av Plaza, Gourmet och Hem ljuva hem för ynka 120 riksdaler. Det är vad jag kallar för ett klipp...
 

Så har mami och K åkt hem och är väl nästan hemma vid det här laget. I fredags, strax innan vårt besök kom, var jag nära till ett nervsammanbrott och nu är jag mycket nöjd och belåten av att ha fått spendera lite tid med människor jag verkligen håller av om man bortser från mannen i huset. Det har varit en mycket trevlig helg och både en och två flaskor rött (kors i taket) har korkats upp i helgen :)

Söndagen i lägenheten är vigd till tvätt och igenomplöjande av några nummer av Plaza Interiör och Plaza Kvinna och sedan lite serier i form av Hellcats och One Tree Hill för att ladda inför den kommande arbetsveckan...


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0