mot Ekerö...


Skytteholm erbjuder tjänster för både vardag och fest och jag funderar redan på vilka kvällens aktiviteter blir ;) 


Om dryga timmen kommer taxin och hämtar upp mig för ännu en tjänsteresa. Denna gång ska vi ut till vackra Ekerö för en liten kick-off så här mitt i veckan. Ska bli skönt att bara behöva en flygtur och en kort taxiresa och sedan vara på plats. Möten i verksamheten innebär ofta att restiden förlängs med en tågresa men både denna vecka och nästa så slipper vi den lilla proceduren, men det är bara njuta så länge det varar :)  

Har i alla fall hunnit med både en stabil frukost och en härlig promenad denna tisdag och har bara kvar att packa ner det sista i min nya weekendbag som jag investerade i under gårdagen så är jag sedan redo för två dagar på bortaplan :)


/U

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så trevligt att åka bort sådär med jobbet! Måste nog byta jobb :P

2011-08-24 @ 01:07:06
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0