söndagsfix...


Både grill, stolar och bord ska under dagen bäras upp till vårt förråd. Blomkrukor och lyktor ska däremot sättas ut igen när renoveringen är klar. Såg under gårdagen att blomaffärerna börjat få in ett och annat inför hösten så det blir nog lite inköp för att höstpiffa balkongen framöver...
 

Här blev det en härlig sovmorgon och ska strax ta mig min prommis med F innan en typisk fixarsöndag inleds. Det råder riktigt höstväder här i den kommande kulturhuvudstaden så vad passar inte bättre än en massa fix :)

För någon vecka sedan påbörjades dränering av det bostadshus vi bor i och snart ska både fasad och fönster fixas så idag blir det att "packa ihop" sommaren och städa upp ute på balkongen. Shoppingrundan under gårdagen resulterade dessutom i vissa inköp så jag ska nog hinna med lite annat också :)


/U

Kommentarer
Postat av: Michan

Så tråkigt att behöva plocka undan allt igen :( Jag väntar lite även om vi inte sitter ute.

2011-09-05 @ 10:10:16
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0