supersmarrig förrätt...


Till förrätt i onsdags serverades en delikat toast med getost, toppat med honung och pinjenötter. Till det en sallad baserad på ruccola och mache, med små kuber av honungsmelon, körsbärstomater och lufttorkad skinka *så ljuvligt för gommen*
 

God förmiddag söndag!

Här har det hunnits med en längre promenad där förbränningen landade på närmare 500 kalorier enligt min finfina pulsklocka, slog dock inte reslutatet från gårdagen men jag är nöjd ändå :) Antalet kalorier som jag numer har till godo denna söndag leder genast till funderingar vad jag ska smälla i mig idag ;)

Hade gärna tryckt i mig förrätten från TC flera gånger om men jag måste säga att jag är lite småt less på all utemat som blivit den senaste tiden så framöver blir det lite mer fokus på hemmamiddagar :) Denna söndag satsar vi på en mustig köttgryta baserat på vårt egna älgkött :)

Vad äter ni för något under veckorna?


/U

Kommentarer
Postat av: Johan

Just nu:



Måndag-torsdag: Matvete och köttfärsås

Fredag: Tacos

Lördag: Ute

Söndag: Tacosrester



;-)

2011-08-21 @ 13:18:16
URL: http://johanolovsson.wordpress.com/
Postat av: Anna

Oj så smaskens och så lyxigt att unna sig middag ute. Jag kommer inte ens ihåg när endast jag och Jocke gick på restaurang sist..av förklariga skäl förstås :) måste styra upp det.



Om vi någongång ska anordna en bröllopsfest så är det ju bra att veta vem man kan vända sig till. Tack för att du erbjuder dig :)

2011-08-21 @ 16:06:57
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0