tjänsteresa i Öret...


En fullspeckad dag utan övernattning innebär tyvärr att alla möjligheter till lite utom jobbs aktiviteter får stryka på foten... Bild: Google
 

I morse tog jag och chefen flyget söderut för att så småningom hamna i Örebro för ett projektmöte. Fick innan sommaren möjlighet att börja arbeta i ett nytt prokjekt som löper utanför vår egentliga verksamhet så när min semester tog slut har jag hunnit lägga grunden för de delar jag ansvarar för. Idag fick jag äntligen lite mer kött på benen så nu är det bara att tuta och köra.

Tyvärr hann jag inte ta mig någon närmare titt på hur staden ser ut då det varit en fullspäckad dag. Är precis hemkommen i och med sista flyget till Umeå och nu ska jag bara få i mig något litet innan jag hoppar i sängen. Ska bli minst sagt spännande att se hur trött jag är i morgon bitti ;)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0