årets katter...


Årets gula katter blev inte riktigt som jag planerat men vet nog vart i tillverkningen det blev galet ;)


Vaknade tidigt denna tredje advent. Sover riktigt dåligt just nu och drömmer en massa konstiga saker som gör mig aningens frågande. Tänker inte ens berätta innehållet i drömmarna för det är bara för bisarrt!

Har ägnat denna söndag till att slutföra lite julbak. Har inte riktigt hunnit alla saker men de sista godsakerna går riktigt fort att tillverka och nu är jag färdig med de "tygsta" baket i form av årets lussekatter som tar sin lilla tid med tanke på alla procedurer som ingår i baket.

Har precis satt igång med denna söndagsmiddag som blir en lasange ala lchf. Ska bli spännande att smaka på resultatet då lasange är en av mina och makens favoriträtter.


/U


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det är supergott vill jag lova. Har bakat hur mycket inbakada scones om helst på sista tiden, mums!



Och tack :)

2011-12-11 @ 18:00:37
URL: http://sagaphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0