christmas wantings...


Bland önskeklapparna gömmer sig både rödvinsglas och vitvinsglas från Ittala Essensce, kakafat från Jellybean, köksutrustning från KitchenAid, gryta från Le Creuset, pressakanna och termos från Stelton och en Alvar Aaltovas... 


Äntligen fredag och ganska precis hemkommen från en kort dag på jobbet. Vet inte riktigt vart mitt fokus försvunnit denna vecka men kan säga som så att det är helt bortblåst. Snön den bara yr här i Umeå och kände mig som en blöt hund när jag äntligen traskade in genom dörren här hemma.

Lyckades handla den näst sista julklappen idag efter jobbet så nu är det inte mycket kvar :) I år har maken och jag bestämt oss för att inte köpa några julklappar till varandra, då vi har några resor som hägrar under 2012 :) Då det känns mest som att vi bara sparar nu för tiden växer mappen "wantings" i stadig takt. En del saker i mappen är inte ens dyra men ändå blir det aldrig av att jag bockar av några punkter då och då. I helgen har maken lovat mig en shoppingtur så då blir det att bocka av några saker, dock inte från denna önskelista ;)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0