en vecka kvar till jul...


Årets klappar går i vitt och silver. Tur i oturen ändrades ju bröllopsfärgerna en aning så då passade det ju alldeles utmärkt att pryda årets paket med de silverfärgade organzabanden som blev över...


Med en vecka kvar till jul har jag tänkt avsluta paketinslagningen idag och bara mysa runt här hemma. Maken och jag hann ranta ordentligt efter jobbet igår så jag känner mig inte direkt sugen för en tur på stan, det lär ju dessutom vara tokfullt i affärerna och det känns än mindre lockande. Min syster och hennes familj som i år står för julfirandet hade dessutom lite önskemål till julaftonskvällen, så det passar ju om inte annat väldigt bra att sysselsätta sig med det lilla projektet denna lördag :)


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0