god fortsättning...


Blev några dagars mys hemma hos mamsen och hade gladeligen stannat några dagar till...


Blev lite ofrivillig bloggfrånvaro eller vad man nu ska kalla det. Känner mig i alla fall någorlunda återställd nu efter att ha varit krasslig hela julen. Efter en natt full av frossande natten mellan tisdag och onsdag insåg jag att loppet var kört för en fridfull jul.

I väntan på tomten har det hunnit knaprats en och annan alvedon och humöret har väl inte direkt varit på topp. Känns som om jag inte gjort annat än att sova de senaste dagarna och den vakna tiden känns väl lite mer som ett blurrigt minne. Men vad jag har förstått måste jag ha skött mig hyffsat under det gågna året då flera önskeklappar gömde sig i tomtens säck...


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0