addicted...


Tack vare en snäll make är boken i mina ägor nu. Om det är på gott eller ont är en annan fråga ;)


Måndag kväll och alldeles tyst och stilla här hemma då maken jobbar över för att kunna få en riktig julledighet utan några jobbsamtal. Vi har haft en lugn helg här hemma i alla fall och nu är det bara två arbetsdagar kvar till lite julledighet.

Imorgon åker jag förhoppningsvis på årets sista tjänsteresa ;) Blev på lite kort varsel och tyvärr kunde inte det moderna samhällets kommunikationsmöjligheter lösa det heller så imorgon bitti klockan 05:50 kommer taxin och hämtar mig här hemma för en tripp till Örebro. Blir mycket dötid varje gång tjänsten tar mig till mitten av Sverige med både flyg, taxi och tåg, men jag ska nog kunna sysselsätta mig med både jobb och kanske ett och annat kapitel på min nya bok...

I fredags var vi som bekant och besökte en och annan affär. Fick med mig en filmtriologi som jag blivit helt addicted to. Trodde aldrig filmerna skulle vara något för mig men jag känner mig så pass addicted att jag knappt står ut med att måsta vänta ett helt år tills den sista filmen kommer. Maken fick därför ta sig en lite shoppingtur vid lunchtid för att köpa den sista boken i sagan. Blir nog förmodligen sträckläsning när jag väl får möjlighet så jag bara måste få veta hur hela sagan om Belle och Edward slutar. Jo, tro mig, jag låter inte bara som en fjortis, jag känner mig som en också ;)


/U


Kommentarer
Postat av: Sanna

Boken är jättebra! :D

2011-12-22 @ 17:03:39
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0