torsdag kväll...


I tisdags när jag kom hem från jobbet hade en av amaryllisarna slagit ut här hemma. Trevligt att man hinner se de vita klockorna innan vi åker mot norr...


Torsdag kväll och bara fyra arbetsdgar kvar tills jag går på min lilla julledighet. Dagen har nästan gått i ett på jobbet men har fått riktigt mycket gjort. Mitt fokus har äntligen hittat tillbaka efter att ha varit på villovägar några dagar :)

Har nu landat i soffan efter att ha röjt undan efter middag och ska nu njuta av ett glas med glöggte som jag fick av en av mina gäster under gårdagens lilla tillställning. Frusen som jag är denna torsdag passar det utmärkt med lite värmande dryck och mina nya rosa fårskinnstofflor på dessa frusna fötter


/U

Kommentarer
Postat av: Ida

Villken superfin blogg ! Följa varann med bloglovin ? :)

2011-12-15 @ 19:53:05
URL: http://dansidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0