bröllopsmagasin...

 
Blev inte bara ett, utan två magasin sist jag stod vid tidningshyllan. Skillnaden mellan magasinen var tyvärr inte särskilt stor. Att JAG aldrig lär mig!! 


Har hunnit samla på mig en del bröllopsmagasin sedan tankarna kring ett bröllop tog fart redan, hör och häpna, under 2009. Blir dock alltid lika besviken varje gång jag köper dessa magasin för dom är alla sig lika men ändå lockar dom mig när jag står där vid tidningshyllan *damn*

Magasinen visade glädjande nog att mina tankar om min blivande klänning, som förresten kommer att provas ut imorgon *woho* helt och hållet ligger i tiden, men jag känner mig riktigt nervös :) Tyvärr har våra gäster varit tvungna att ställa in på grund av sjukdom så det blir minsann att hitta någon annan som kan tänkas ställa upp och vara med på utprovningen av min brudklänning...


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHA jag har också köpt båda tidningarna o tänkt samma sak...

2011-03-21 @ 13:19:01
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0