fullspeckad dag...


Blev en härlig lördagsfika med sötaste S på mysiga Mekka med både kycklingssmörgås och en smarrig arraksbakelse efter nästan två timmar på Högtidskläder ;)


Idag har det minst sagt varit full rulle med både promenader, träning, shopping, fika, brudklänningsutprovning och nu deltävling 1 i 2011 års Melodifestival. Känner mig med andra ord väldigt nöjd med dagen :)

Första deltävlingen har precis börjat så det är dags att korka upp kvällens flaska fylld med Les Fumeés *gott gott* och se huruvida svenska folket kan rösta vettigt i år eller inte ;)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: floosan

Nå vad tyckte du nu då? var det något vettigt? :)

2011-02-07 @ 11:28:35
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: floosan

Man känner nog direkt när "the one" hänger där. Men det måste vara jätte svårt. Jag gifte mig så hastigt när jag var 19 år, något jag ångra, inte att jag gifte mig men att jag inte väntade och fick mitt drömbröllop. =)

2011-02-08 @ 08:36:05
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0