vill ha...




Efter 3 års gymnasiestudier vid medieprogrammet är jag tokkär i kameror från Canon och Nikon. Har länge gått och spanat på en 550D och trodde där ett tag att jag skulle få en men mistog mig lite så nu har jag börjat fundera på att investera i en själv, men har även räknat in en kamera i vår bröllopsbudget under övriga utgifter så det blir nog bra :) 

Skulle dessutom passa utmärkt att sätta någon av dem i händerna på mina gamla studiekamrater som kommer vara inbjudna till bröllopet även om många redan har sina egna. I februari bestod det största inköpet av min brudklänning så en kamera kanske får bli mars månads stora inköp tillsammans med våra ringar? :)

Vill jag ha något så vill jag ju ha det direkt! :)


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Photographs by Petra

Jag rekommenderar Nikon :-)

2011-02-23 @ 12:22:59
URL: http://photographsbypetra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0