lördagsdejt...

 
Heta quesadillas och en mör stripsteak var vad som bjöds på under gårdagens dejt med min blivande make. Blir minsann aldrig less på att kalla honom för min blivande make ;)


God morgon söndag!

Här blev det en härlig sovmorgon fram tills grannarna började leva rövare. F*n vad jag längtar tills vi har vårat eget och inte bor vägg i vägg med någon annan! Men det dröjer nog ett år eller två tills dess så det är bara att hålla ut. Idag blir det i alla fall att organisera våra hallgarderober som legat på hold ett bra tag nu så jag får ro i knoppen :)

Planerna för gårdagens dejt var att vi skulle äta på Tapas här i stan men givetvis var det smockfullt när vi kom dit. Blir med andra ord att boka bord inför nästa dejt som jag hoppas blir snart, typ nästa helg skulle passa bra för mig ;) Istället traskade vi hand i hand till All Stars efter att ha spanat in det övriga utbudet här i stan och lyckades till och med tajma in matchen mellan LHC och Brynäs så det passade ju alldeles utmärkt även om vi inte hann se hela matchen då biomörkret och "The Kings Speach" väntade på oss.


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Jo tack, det var jätte kul men ack så nervöst! :) men det gick ju bra ändå som tur var.



Det kan vi absolut göra. För min del är fm bäst,så kl 9 den 23:e skulle funka bra. Dock är det ju bra om du hinner vänja dig vid både naglar och fransar innan dagen, varför jag skulle rekommendera 2 dagar innan D dagen :) Jag beräknar ca 4 timmar för både och. Men det är såklart helt beroende på hur naglara skall se ut/vara. Långa,bling bling/dekorer tar längre, medans korta enkla tar längre. Men max 4 timmar allt som allt. Du har väl inga problem med att ligga på rygg i 2 timmar? (tänkte på din rygg)



tack så mkt. vi är väldigt nöjda över huset och mkt har verkligen blivit över förväntan :)

2011-02-20 @ 13:56:03
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Josefine

jo såg att du köpt den, spännande. blir kul o se :)



Du får välja själv, är bara mina rekommendationer. Bra att hinna vänja sig vid naglarna eftersom d är rätt ovant i början. De sitter ju där de sitter, men du vill kanske inte känna dig helt "orörlig" på Dagen :) många som inte vågar röra sig o använda händerna för att dom är så ovana.



du väljer själv, 22:a kl 9 eller på em, 23:e kl 9 eller em.



kan förresten rekommendera en vän till mig som brukar dokumentera bröllop. Hon är med hela dagen om man så önskar. Hon tar 1000 kr för hel dag. kan vara kul att ha bilder som bara är spontant tagna och inte "planerade". Fånga the moments! :)

http://www.ilovelemonade.se/?paged=2

Linnea Ivarsson



Hon ska dokumentera vårat bröllop. Från waking up till sleeping tíme. Kan bli ovärderliga foton på saker man kanske missar, o minnen man vill behålla.

2011-02-20 @ 15:24:39
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Då bokar jag in dig den dagen. Jag finns på salong Gossip @ Smedjegatan 17. Ligger bredvid Smedjan där alla lokalbussar stannar. Samma ingång som Brottsofferjouren..

2011-02-20 @ 17:23:27
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0