lördagsutflykt...

    

I höstas fick vi reda på att Rs barndomskompis bodde här i Umeå och åkte iväg för en visit till han och hans sambos nybyggda villa. Då var han dessutom i startgroparna att starta ett företag för uthyrning av både snöskotrar och vattenskotrar så det passade ju utmärkt att nyttja kontakterna för en liten utflykt i helgen och samtidigt stilla Rs sug för en skoter som bara blir större och större...
 

God morgon söndag! Det har varit full rulle denna helg då en trevlig after work inledde helgen med en kryddstark buffe och några glas rödvin. Blev dock inte alltför långvarig på jobbet efter veckans oroligheter... 

Efter en god natts sömn sadlade jag och R om till våra skoterkläder som varit nedpackade alltför länge för en riktigt härlig tur även om jag idag är något mör i kroppen ;) Efter några timmar på skotern hamnade vi på ett skotercafe för att värma våra något frusna fingrar vid brasan och hemmagjord stenugnsbakad pizza *gott gott* Vädret varierade något i samband med ju längre in mot land vi körde men vi hann njuta riktigt ordentligt av solens strålar på vägen hem :) Solen ärar oss med sin närvaro även idag men med x antal gradr kallare idag är jag glad att R tog initiativet till utflykten igår :)

Även om en skotertur kan vara något ansträngande kunde jag verkligen slappna av och bara njuta av att sitta tätt intill min älskade *myspys*


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så härligt ni har det! Ledig tid tillsammans är det bästa :-)



Treggingsen köpte jag på ginatricot.



Kram!

2011-02-13 @ 18:09:18
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0