lunchpromenad...

 
Denna onsdag bjöd på en strålande vårvinterdag. Det är nu den där fantastiska årstiden börjar och då man bara vill ut ut ut! Hade utan problem kunnat skippa jobbet idag för att bara kunnat njuta av nuet :)


Här började vi dagen redan vid fem imorse då min blivande skulle iväg på tjänsteresa över dagen riktigt tidigt. Väl på jobbet kom jag inte ens in då jag var helt grön på att larma av på jobbet trots att vi faktiskt gått igenom rutinerna (shame on me!) ;D Turligt nog behövde jag inte stå utanför alltför länge då det finns många morgonpigga individer på mitt jobb :)

Tack vare den tidiga morgonen kunde jag dock knata hem tidigt denna onsdag och njuta av ljuset som stannar här allt längre för var dag som går *jippie* :)

Nu ska jag få mig lite mat i magen och pula på här hemma med riktiga trevligheter tills min älskade kommer hem ;) Saker och ting går bra just nu :D


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0