norrköping...

  
Förra veckans tjänsteresa gick till fina Norrköping, en stad helt i min smak med bland annat mysiga kullerstensgator och stora gallerior...


Förra veckan kändes aningen lång med en tjänsteresa till Norrköping med sex av mina kollegor. Med utbildning tre heldagar av varierad art och aktiviteter på kvällen var jag ganska sliten helgen som var. Vi hann med både shopping, sightseeing och lite extra vardagslyx :) Var egentligen ingen chock när migränen kom som ett brev med posten igårkväll. Gav mig tusan på att jag skulle på jobbet idag men blev inte speciellt långvarig... 

Hann bara med två timmar på jobbet innan jag tog mitt förnuft till fånga och åkte iväg för inköp av migräntabletter innan jag begav mig hem och mörklade hela lägenheten. Sedan dess har jag hunnit med nästan fyra timmars sömn men känner mig fortfarande illamående och har inte lyckats äta något, så det blir inget premiärpass av BodyPump ikväll heller :( Migränen verkar dock vara väck nu, så nu håller jag tummarna då vi har STORA planer för helgen men bland annat gäster :) Får inte förglömma första deltävlingen i 2011 års melodifestival heller ;) So wish me good luck!


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Zalina

Nää det är klart.. De är därför jag ritade in den "gråa luckan" på min snygga paint bild ! :)

2011-02-03 @ 20:05:26
URL: http://zaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0