jobbig start...

 
Helgens bukett som min finaste kom hem med i fredags ♥


Det blev en smått jobbig start på veckan när jag svimmade på nytt i måndags. Jag var bara trött och la mig i sängen för att göra tidig kväll när det börjar hetta och sticka i kroppen. Hjärtklappningen och kvävningskänslorna kom som ett brev på posten likaså illamåendet och magontet. Hann precis in på toaletten innan jag svimmade av. Sedan dess har jag kännt ett obehag inom mig och känner ångest för att det verkligen verkar kunna hända helt utan förvarning. Denna gång kändes det verkligen som att jag skulle dö men läkarna säger att det inte är någon fara så man måste väl lita på det...

Ikväll ska jag i alla fall åka iväg och träna en sväng för att få bort tankarna ännu mer och försöka återgå och återfå kontrollen av mitt liv. Det blir stepmuskel ikväll och bodypump imorgon för att komma ikapp missade pass :)


/Ulrika 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men huvva det lät verkligen otäckt! Fick du någon förklaring till vad det kan ha berott på då? Hoppas det känns bättre nu! Styrkekram!

2011-02-09 @ 22:55:55
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0