äntligen fredag...

 
Mina rosa kivisar har nu fått komma fram ur sin vinterdvala och pryder just nu köksbordet här hemma...


Ännu en arbetsvecka är nu till ända och både jag och Mr. Right påpekade imorse att det ska bli så himla skönt med helg. Jag ska gå in för att sova så mycket det bara går, träna och njuta som bara den :)

Traskade in till stan efter jobbet idag och hann kika runt på både den ena och den andra affären men ingenting lyckades komma med mig hem förutom sushi till middag och nyttig efterrätt i form av turkisk youghurt, bär och blandade nötter *gott gott*

Har hunnit slumrat till en stund efter att vi kom hem och nu är jag redo för en riktigt mysig kväll med min käresta ♥

/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0