5 månader kvar...

 
Under några kvällar har jag knåpat ihop små favorsaskar som ska innehålla en liten present åt var och en av våra gäster. Har fortfarande några lådor kvar men snart är alla färdiga för att vid senare tillfälle fyllas :)


God morgon måndag! Ännu en månad har passerat och idag är det "bara" fem månader kvar tills vi gifter oss *pirr pirr* Jag känner mig så himla lycklig hela tiden just nu, känns helt ofattbart! Att det dessutom är fyra plusgrader ute så att det droppar från taken gör inte saken sämre :)

Just nu går bröllopsplanerna framåt och det känns som att det mesta kommer vara färdigt till i mitten av februari om jag får bestämma ;) Några tunga poster kvarstår dock men med både besök för att prova brudklänning och kläder till mig och R bokat till första helgen i februari så känner jag mig inte ett dugg nervös för den biten. I dagarna ska vi dessutom begära ut offerter från olika cateringföretag efter att ha samtalat med flera. Förra måndagen lyckades jag ta itu med vilka som uppfyller våra krav för att bli våran sockerbagare så den punkten känns mer eller mindre avklarad. Men det väntas dock lite tårtprovning på vid nästa besök hem ;)))

- Bestäm vigseldatum
- Gör gästlista
- Boka vigselplats
- Boka festlokal
- Boka vigselförrättare
- Boka fotograf
- Bestäm tema för festen 
- Boka cateringfirma - under bearbetning
- Boka eventuell solist under bröllopet
- Boka festens underhållning
- Boka bröllopsnatten
- Boka frisör
- Boka manikyr
- Boka fransförlängning
- Köp eller beställ vigselringar - utvalda men inte beställda
- Välj konditor - under bearbetning
- Välj ut meny och viner
- Boka bröllopsresa - under bearbetning
- Utse: Värdpar/toastmaster - utvalda men inte tillfrågade ännu
- Boka transport - under bearbetning
- Köp eller hyr brudklänning - under bearbetning
- Köp eller hyr kläder till brudgum - under bearbetning
- Välj blommor till brudbukett, corsage och dekorationer - utvalt men inte beställda


Listan är något förkortad sedan sist då övriga punkter har med ovanstående punkter att göra...


/Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0