bröllopstårta eller bröllopsbakelser?

  
Sötaste tårtorna och bakelserna i ljust rosa som skulle passa exemplariskt på vårt midsommarbröllop, eller varför inte både och ;)


Har under en längre tid varit väldigt förtjust i tanken på att ha bakelser istället för tårta på vårt bröllop och har dessutom sett att det verkar bli allt vanligare men än är inget bestämt. Då övriga delar börjar falla på plats och nu när ett och annat möte är bokat för att alla delar ska finnas med tänkte jag att det kanske är dags att hitta sig en sockerbagare som är intresserad av att tillverka våran tårta eller bakelser på vår stora dag. Jag har redan hunnit fundera över innehåll som den gottegris jag är ;)

Bäst att åka och avsluta en hyffsat bra träningsvecka så jag inte behöver ha ångest för dom där bakelserna senare i år ;) Känns fortfarande lite som en dröm att vi äntligen ska gifta oss, får nypa mig själv i armen ibland för att kolla så att jag inte drömmer *hihi*


/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Bella

Ååh, så roligt med bröllop, är inte det nästan varje tjejs dröm att få planera sitt eget bröllop :) Bakverken på bilderna ser ju ljuvliga ut!!



Hoppas du får en mysig söndagkväll



Kram Bella

2011-01-16 @ 18:19:40
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Bilderna ovan är verkligen underbara! Jag gillar verkligen idén med bakelser. Men varför inte både ock.



Kramar

2011-01-16 @ 18:39:53
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Evelina

Bakelser tycker jag är det absolut finaste. Och smidigt så alla bara kan ta varsin bit. Ni kan ju ha en liten tårtbit längst upp som du och din blivande kan dela på :-)



KRAM

2011-01-17 @ 18:59:55
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0