fantastiska skapelser...


För att matcha färgtemat lite har jag tänkt mig ett par svarta klackar på den stora dagen, men dessa skönheter från brandos.se hade jag inte sagt nej till eller vad säger ni?


Har ett par svarta klackar på önskelistan till att bära på vårt bröllop men skulle mer än gärna bära dessa på mitt bröllop. Den krassa sanningen är dock att mina stackars fötter aldrig skulle klara av att gå högklackat en hela dag, kväll och natt...

Har man som mig svårt att gå och stå i alltför höga klackar kan man specialbeställa sina brudskor från Dreambride. På deras sida kan man välja färg, form och klackhöjd för bara några hundralappar. Lyckas jag inte hitta ett par till den stora dagen inom rimlig tid kanske ett par från deras sida är ett alternativ...


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0