fransförlängning...


                                                                                              Bild: Google


Lösögonfransar är något jag sällan använder, men har använt det någon gång ibland och kan inte tycka annat än att det är väldigt effektfullt. Jag har därför bokat in en fransförlängning (och även nagelförlängning) dagen innan vår bröllopsdag. Det kommer bli så himla bra. Än har jag inte bestämt mig om jag ska boka make till den stora dagen då jag vill vara så "naturlig" som möjligt ;) Fransförlängningen hjälper mig i alla fall en bra bit på vägen för att få effektfulla ögon. Har i alla fall skapat mig flera möjligheter inför den stora dagen så än har jag tid att bestämma mig :)


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är så fint med långa fransar!



i.d är perfekt just för att du själv väljer hur mycket du ska täcka, men även om du inte täcker max så täcker det ändå bra. Om du förstår hur jag menar haha?



Kram

2011-01-01 @ 22:45:43
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Sofie

Jag ska också göra en fransförlängning! Tänkte göra en på test nu i April för att se hur det känns... :) Är det ok om jag lånar din bild till bloggen?

2011-03-21 @ 13:22:07
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0