inlägg nummer 500...

 
Min älskade vovve som finns med mig hela tiden få pryda mitt 500:de inlägg... 


Så var halva veckan passerad och bara två dagar kvar till helg. Känner mig ganska sliten just nu men jag skulle tro att det beror på mina nya vanor som kroppen inte riktigt är van vid ännu. Har startat relativt hårt redan från början med träning varannan dag och dessutom tagit bort i stort sett alla kolhydrater i min kost för att effektivisera hela proceduren en aning så det är inte konstigt att man känner sig ultratrött varje morgon när det är dags för morgonpromenaden med världens finaste vovve :)

På söndag är tanken att jag ska trappa upp träningen lite till och börja köra lite gruppträning, så jag måste snarast ta och investera i ett par träningsskor då mina har sett sina bästa dar. Så konstigt det här med träning och nya vanor, denna gång känner jag verkligen att jag har energin och motivationen att lyckas med det avtal jag slutit med mig själv. En riktigt härlig känsla måste jag säga :) Nu är jag verkligen på G och ska strax ta mig iväg för träningspass nummer två för denna vecka *lovely*


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0