inspiration i vitt...



Vitt, vitt, vitt det är allt jag tänker på när jag funderar på de nästa inköpen hem...


Kom hem för 40 minuter sen och är sådär härligt trött i kroppen nu efter mitt 60 minuterspass i bassängen, bara huvudet skulle spela samma spel kanske jag skulle lyckas få en härlig natts sömn men har haft svårt för att komma i ro på kvällarna de senaste veckorna...

I huvudet snurrar massa saker och nytt hit hem. Allt från härliga koppar från Bruka till en enkel cylindervas från Lagerhaus ska förhoppningsvis lyckas hitta hem under våren som komma skall men det får bli lite pö om pö så att min blivande håller sig lugn ;)

Nog surrat, nu ska jag gå till sängs och mojja ner mig med min bok som jag hållit på med ett tag nu, lyckas inte läsa så många sidor varje gång, men då räcker de längre ;)


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0