lördag...

 
Förra helgens tulpanbukett. Kanske skulle traska ner till Strömpilen och köpa en ny bukett att pryda borden med denna helg...


Här hemma fick vi en alldeles förträfflig sovmorgon till halv tio denna lördag. Väl vaken beslutade jag mig för att inte gå upp som jag normalt brukar göra när jag vaknar så jag fattade boken och låg och läste medan R somnade om *mys*

Nu är vovven ordentligt rastad och kammad och lägenheten helt nystädad så nu ska jag bara mysa på resten av dagen invirad i en av dom vita filtarna. Det var -20 när jag vaknade men hann bli några grader varmare när jag var ut på promenad med en strålande sol på himlavalvet. Man märker av att det blir allt ljusare för var dag som går och energin fullkomligt sprudlar i kroppen :)  


/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0